Punct de vedere privind alegerile in Consiliu de Mediere

Postat de Mediator Autorizat DORIN ILIE in data de 31 ianuarie , 2015

In urma unor intoxicari cu mesaje si promisiuni depasind orice granita a demagogiei, voi puncta scurt cateva chestiuni incidente in programul candidatilor pentru Noul Consiliu de Mediere.

Mentionez ca eu nu voi candida si nu am nici o intentie in acest sens, desi am fost rugat insistent de colegi mediatori si nu numai. Am alte planuri si alte obiective pe termen scurt si mediu. Nu am timp si energie pentru o pozitie si o munca in noul CM. Dar voi sta aproape de mediatori in a veghea la procesul de campanie al mediatorilor-avocatilor-formatorilor- candidati si la modul de a face campanie al acestora. Nefiind avocatul nimanui, si neavand nici un interes fata de nimeni, ci exclusiv pentru mediere si bunul mers al profesiei. O consider o responsabilitate profesionala.

Chestiuni de campanie incidente in programele lansate pana la 31.01.2015:

Orice mediator care crede ca votand un anumit canditat in Consiliu ori votand o echipa de candidati pentru Consiliu, luand in considerare promisiunile de rang apocaliptic ale unor candidati ori unor echipe, va avea astfel mai multi clienti in birou, se inseala grozav. In cadrul unei profesii libere si liberale nici un for superior fie ca e local fie ca e national nu lucreaza in vederea atragerii de clientela pentru cei pe care ii reglementeaza si administreaza. Nici Baroul Y nu lucreaza pentru a aduce clienti avocatului Z, nici Camera Notarilor T nu lucreaza pentru a aaduce clienti lui R, nici Consiliul de Mediere pentru a aduce clienti lui M.

Deasemeni daca vreun canditat ori vreo echipa va promite mediatorilor ca incepand cu data de 1 iunie, 1 august ori 1 ce luna vor ei si ce an, vor avea clienti in biroul lor, este o promisiune, dati-mi voie sa o cataloghez, iresponsabila, netemeinica si la limita mizeriei si deraderii (luand in calcul precedentele). Nimeni nu poate promite clientela unui mediator ori mediatorilor deoarece clientela nu vine prin Consiliu si nici prin membrii ei, si nici prin amendamentele la lege pe care le va sau nu le va depune CM (aici depinzand de increderea pe care o vor acorda institutiile statului in noul CM, incredere pe care noul CM o va castiga destul de incet).

Multi mediatori sunt inca intro oarecare confuzie privind scopul si rolul CM. Printre altele confunda scopurile CM-UL cu ale asociatiilor ori cu scopurile lor private, ma refer strict la OBLIGATIA de promovare personala a serviciilor de mediere in vederea atragerii de clientela – troparul fiecarui mediator care vrea sa practice medierea.

In final cataloghez ca nedeontologica si neprofesionala intoxicarea de pe grupuri si formuri cu articole, informatii, puzderie de prezentari, multa “maculatura”online pe care NIMENI nu o citeste in aceste momente. Articolele sunt unele interesante altele foarte interesante, dar le-am citit sau le vom citi cand avem nevoie.

As vrea o campanie mai curata, mai clara, mai la obiect, si fara promisiuni pe ceea ce vom face, desi era ceea ce era de facut dar nu s-a facut, desi erau toate panzele sus, si vant in ele.

Rog mediatorii sa analizeze bine toata campania fiecarui candidat, pana sa ia o decizie de a pune stampila pe unul sau pe altul.

Oricum sunt sigur ca nu se va vota cu ochelari de cal. Vom fi atenti la fiecare candidat, mai ales la trecutul sau prin mediere, prin formare, prin CM, prin ASOCIATIA lui.

Ile Dorin,

Mediator.

Ti-a placut acest articol? Cu siguranta o sa le placa si prietenilor tai! Share it.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Avocat București